قالب وبلاگ

Code Center

کاماکا دانلود My title page contents
کاماکا دانلود
مجموعه ای از بهترین ها و جدیدترین ها
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:, توسط کاظم سبزواری و محمدرضا سبزواری |

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید ...



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 بهمن 1398برچسب:نرم افزار اندروید,کامپیوتر,مطالب زیبا,عکس, توسط کاظم سبزواری و محمدرضا سبزواری |

نرم افزار آموزش زبان برنامه نویسی HTML

با نرم افزار آموزش Html، در 50 صفحه به راحتی Html را فرا بگیرید و وارد دنیای برنامه نویسی وب شوید. Html یک زبان برنامه نویسی است که شما برای ورود به دنیای برنامه نویسی وب لازم است این زبان را آموزش دیده باشید. این نرم افزار با مثال ها و توضیح های کاربردی شما را با Html آشنا می کند.

حجم:745 KB

دانلود با لینک مستقیم

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 آذر 1398برچسب:دانلود عکس,دانلود نرم افزار کامپیوتر,اندروید,دانلود برنامه کیبورد کامل آندروید, توسط کاظم سبزواری و محمدرضا سبزواری |

دانلود برنامه کیبورد کامل آندروید

برنامه کیبورد حرفه ای و کامل Perfect Keyboard Pro v1.4.9 که برای گوشی های آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشد یک کیبورد بی نظیر با پشتیبانی از اکثر زبان های دنیا مخصوصاً زبان شیرین فارسی است که باعث شده است که اکثر دارندگان گوشی های اندروید از این کیبورد استفاده کنند، برای مشاهده زبان های پشتیبانی شده این کیبورد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

...



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 آبان 1398برچسب:, توسط کاظم سبزواری و محمدرضا سبزواری |

نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید) - OfficeSuite Pro 7 Android

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.



ادامه مطلب...

نرم افزار افکت گذاری بر دوربین Pixlr-o-matic v2.2.1 – آندروید

با نرم افزار Pixlr-o-matic شما میتوانید بر روی دوربین افکت بگذارید. بدین صورت که عکس ها را در همان لحظه که با دوربین خود میگیرید افکت گذاری شده نیز دریافت میکنید. این نرم افزار برای اجرا نیاز به سیستم عامل Android 2.1 و بالاتر دارد.

نرم افزار افکت گذاری بر دوربین Pixlr-o-matic v2.2.1 - آندروید



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
googlecf1655e40d9708f2.html